Milton

Milton to marka ciesząca się od lat zaufaniem rodziców, szukających środków do dezynfekcji otoczenia wokół swoich pociech. Posiada siedzibę w Wielkiej Brytanii, a jej produkty są wytwarzane na wyspach oraz we Francji.

Środki do dezynfekcji Milton

Firma została założona w 1916 roku, a jej nazwa pochodzi od poety, Johna Miltona. Co ciekawe, płyn antybakteryjny pochodzący od tego producenta, został po raz pierwszy użyty podczas I Wojny Światowej przez żołnierzy w okopach, aby odkażać oparzenia. Po wojnie wciąż był używany w szpitalach, głównie podczas operacji chirurgicznych, a w roku 1947 innowacyjna metoda oczyszczania niemowlęcych butelek pomogła uratować wiele istnień ludzkich. Do dziś artykuły dziecięce pozostają główną częścią asortymentu.

Oferta produktów do dezynfekcji Milton

W swojej ofercie Milton ma zarówno produkty dezynfekujące, jak i higieniczne. W pierwszej kategorii znajdziemy specjalne tabletki i pojemniczki do oczyszczania smoczków dziecięcych, butelek oracz innych akcesoriów. Firma oferuje wygodne rozwiązania domowe, a także produkty przenośne, do wykorzystania w podróży.  Z kolei artykuły higieniczne to biodegradowalne chusteczki antybakteryjne, dezynfekujący żel do rąk, spray do czyszczenia powierzchni oraz płyn do mycia buteleczek z mlekiem. 

Nagrody dla produktów Milton

Produkty Milton otrzymują liczne wyróżnienia. Oczyszczacz do smoczków dziecięcych zyskał tytuł najlepszego rodzinnego produktu podróżnego w 2017 roku, a także 5 innych nagród, za jakość oraz przystępną cenę. Innymi docenionymi artykułami były pojemniki dezynfekujące - duże i przenośne, a także płyn do mycia butelek.

Program partnerski Milton

Podobnie jak wiele innych firm, Milton posiada swój program partnerski, skierowany do klientów zainteresowanych bliższą formą współpracy. Zostając ambasadorem Milton, zyskuje się dostęp do literatury medycznej, zniżek na produkty, jak również porad specjalistów. Operacja jest bezpłatna - wymogiem wobec ambasadora jest natomiast wyrażenie swojej opinii na temat produktów oraz okazjonalna interakcja w mediach społecznościowych. 

To, co z pewnością wyróżnia markę Milton, to profesjonalne podejście do komunikacji z konsumentami. Na stronie internetowej można znaleźć rozległe opisy produktów, w tym z detalami medycznymi. Aby dowiedzieć się, jak właściwie z nich korzystać, wystarczy zobaczyć krótki klip wideo. Jest też zakładka FAQ, udzielająca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli klient nie odnajdzie pożądanych informacji, może skontaktować się z biurem obsługi, którego namiary dostępne są na stronie.